2010. július 14., szerda

Eufória és valóság !







"Aki keresi a bajt, meg is találja" szól a bölcselet, és újra egy Pesti szlogen, "Ismét beválasztott a birka Magyar". Igen a "szélsőségekről" szól ez az időszak,(2010 július) az Égi konstellációk, melyek hazánk felett alakulnak ki, hol a dolgok pozitív oldalát, hol a pejoratív megnyilvánulást hozva. Regulus az 5.ház (élet háza) csúcsán fog állni, és létrejön egy kettős Nagytrigon, amely életörömöket, sikereket ígér és kellemes környezetet, egy szóval a KÉNYELMET hozza, lesznek Napjegyek kinek az Eufóriát, RÁK, SKORPIÓ, HALAK és lesznek kiknek egyszerűen csak belső elégedettsédet SZŰZ, VÍZÖNTŐ, NYILAS. Írtam már ezen időszakra jellemző szélsőségekről, íme a hőség, és jön majd a másik véglet, mert ami elpárolgott, az a körforgást beteljesítve újra a Földre ér. Nagyapám szokta volt mondani, a repülőkről mikor gyermekként csodáltam őket. "Azok ott fönn fiam olyanok mint az "esőcsöpp" egyszer így vagy úgy, de földet érnek". Szerintem is földet ér majd a sok pára, erről már egyszer írtam, nem ismételem magam. A szélsőségek sok embert térítettek el, a szerintük jól kitervelt céljaiktól, mert lám, lám a sors másképpen döntött. (árvíz) Lesz ez még többször, persze könnyű annak akit nem érintett e "Sorscsapás" de szolgáljon örömükre vagy bánatukra mind sorra fogunk kerülni, ilyen vagy olyan életesemény miatt. És végül egy Sírfelirat, mellyel még huszonéves koromban találkoztam egy írásban könyv, vagy újság márt nem emlékszem !

ITT NYUGSZIK
FELLEGH ANDRISKA
KINEK ÉLETÉT ÉS HALÁLÁT
GUMIDEFEKT OKOZTA.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése