2010. szeptember 12., vasárnap

Könyvből a gazdagságot ne tanuld !





Sorsszerűségből (mert csak ez létezik számomra) kaptam e könyvet kölcsön,hogy nézzem már meg hogyan lehet meggazdagodni pár héten belül. Végig nyálaztam a fejezeteket,alaposság nélkül,mert számomra annyira valótlannak tűnő dolgokról szól,hogy e könyv ezt érdemelte ki nálam,pedig ha valaki becsüli és értékeli a könyv varázserejét,akkor az én vagyok, minden dicsekvés nélkül. Az akarat fejlesztésről szól szerintem és nem másról. A fokozatosság elvét mint alapvető mentalitásformát emel ki. Jó pár előadáson részt vettem, Bécsben, Grazban(magyar közösségek) Budapesten ahol érthetően és magyarul elhangzottak azok az ismeret anyagok,melyekből most akarnak olyan megnyugtató, sőt ALTATÓ elfogadás kódexet kovácsolni,hogy az emberek boldogsága összefügg az anyagi helyzettel. Részben igaz,részben ármány(üzlet) központú az ilyen tájékoztatás,mert arra akarja rábírni az olvasót,vásárolja meg a könyvet, és csatolt kiegészítőket. Tévedés, nem a könyvet bántom mert rámutat azokra a dolgokra,melyek nélkül valóban nem jöhet meg a várva várt gazdagság,csupán a módszert tartom etikátlannak,mivel a szegényekkel megvetetik a semmit,hogy még szegényebbek legyenek. Ugyanis :- az embernek szüksége van a három intelligencia megismerésére, IQ mint értelem,EQ mint érzelem,és SQ mint a spirituális agyközpontok fejlesztésére.Spirituális intelligencia az ISTENKÖZPONT az agyunkban,mely segíti a tisztánlátást kifejleszteni. Ez a központ valóban egy különálló részt képez az agyban,márt bizonyított tény. Ismét szint váltva írom, szerintem hogyan gazdag valaki és hogyan szegény. Nézd e Horoszkópot ! Megtapasztaltam már pár dolgot,hogy bátran állíthassam a következőket.












A pénz,anyagi javak háza a 2. ház. Két jótékony bolygó áll benne VÉNUSZ és JUPITER + a HOLD mint semleges konjukcióban (együttállásban a JUPITERREL) Félszextilek sora áll itt,amelyek elrejtik az anyagi javakhoz hozzájutás lehetőségét. 23-25 éves korig majd 53-55 éves kor a visszatérő. Mivel az enyém e Radix leírom neked mely dolgok történtek velem valójában. Fiatalon a nők mint potenciális hallgatóság valóban hozzásegítettek a pénzhez a zenén Keresztül (hakni) de nem vettem észre a HOLD analógiát,hogy ez csak múló szeszély mint a női logika általában. Ahogy múltak a fiatal évek úgy apadt e pénzforrás míg nem elértem
a 45 éves kort amely végképpen pontot tett a zenélésre egy baloldali idegbénulással azt is láthatod a Horoszkópban a SZŰZ SZATURNUSZ 9. házban szintén 2 félszextilt alkotva a NEPTUNUSZ (cél) PLÚTÓ mint az anyagi hatalom lehetőségének a megszerzése dőlt dugába. Ehhez persze társult még a velejáró szenvedélybetegség az alkoholizmus a 12.házas NYILAS mint hitvilág a kiválóságra. Mindig a szembenálló jegy, itt az Oroszlán adja az értelmet az anyagi helyzetünkhöz mert mint kihívás jelenik meg e tengely által. Oroszlán PLÚTÓ maga a Hatalomvágy valami vagy valaki által (8.ház a másik pénze, ajándék, örökség, stb) Láthatod azt is az 5.házban a BIKA uralma nem áll bolygó, sem gyermekem,sem esélyem a nagy vagyonra. Abból kell megélnem amit kaptam örökségbe (egy átokházat) amiért valójában most bünhődök egy bank jóvoltából no de ez már magánügy. Azt javasolom olvasd el a könyvet Címe:- A Pénz pszichológiája,szerző Ruediger Dahlke mert a könyv érték,varázserő,és még sok minden más de ne ülj fel a különböző aktív vagy inaktív javaslatoknak, meditációknak,rítusoknak, pusztán támaszkodj a józan eszedre.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése